نوشته طنز
خاطره ها
سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:طنز,جوک,لطیفه, :: 9:31 :: نويسنده : من وشما

 

 دیشب که خوب می خوردین

این چی چیه آوردین 

گروه کُر بانوان در مراسم پاتختی

 

داشتیم وسایل انباری رو مرتب می کردیم، مامانم یه مداد رنگی ۲۴ رنگِ قاب فلزی از تو یه کارتن در آورده.
زد زیر خنده گفت: می دونی چیه؟
گفتم: نه
گفت: این رو خریده بودم هر وقت معدلت ۲۰ شد، بهت بدم، ولی حیف که نشد

خاک تو سرت کنن که از خنگی به فامیلای بابات رفتی

 

اصغر بینی بزرگی داشت و خیلی مهربان بود و باهوش و سختکوش و خوش برخورد و با جنبه و مؤدب و خوش لباس و متین و فروتن و خوش صحبت و باشخصیت و تمیز و مرتب. بچه های محل صداش می کردند اصغر دماغ

 

وقتی کباب با برنج میخوریم ۹۰%حواسمون به اینه که هر دوتاش باهم تموم شه

 

دختران گرامی ، اگر دیدید دوس پسرتون ، مشغول بازی یـا کامپیوتر بود، و بازیش رو متوقف کرد تا به اس ام اس شما جواب بده، آدم باشید، از دستش ندید
باهاش ازدواج کنید ، اینجور پسری کم گیر میاد

توجه مهم

دخترها از آنچه در زمستان میبینید لاغرترند

 

دقت کردین لب آدم هیچ وقت تبخال نمیزنه مگه این که ۲۴ ساعت بعدش عروسی یا مهمونی دعوت باشی

بعضـی از آدم ها شبیه سوراخ های اول کمربنـدن

همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان

 

وضعِ نت یه جوری شده که ،
هفت هشت تا تب باز می کنی،
بعد مثل سیخای کباب هی دونه دونه ازاون اول تاآخر بهشون
سرمیزنی ببینی درچه وضعیه،لود شده یا نه..!
والاااااا

 

یکی از سرگرمی های پلید من اینه که توی جمع هدفون میزارم گوشم . آهنگ پلی نمیکنم. بعد گوش میکنم ببینم بقیه راجع به من چی میگن

 

یکی از مهیج ترین تفریحاتِ آقایون

تماشای پارکِ دوبل بانوان است

 

 

دیروز دیدم پشت یه ماشین نوشته بود:
به هرکی که دل بستم فرداش بهم گفت شارژ داری واسم بفرستی

 

 

به کنار من اگر می آیید ، نرم و آهسته بخوره تو سرتون …!
همون بیاین خودش کلیه

کاف حرف جالبیه. وقتی به «مرد» بچسبه تحقیر می‌کنه. وقتی به «نارنج» بچسبه تخریب می‌کنه. اما وقتی به «لواش» بچسبه معجزه می‌کنه

 

من در شهری زندگی می کنم که یکی از معروف ترین سمفونی های موزارت را روی دنده عقب وانت می گذارند! (موقع عقب‌عقب رفتن وانت پخش میشود

 

آیا میدانستید با همین کارتهای عضو شبکه شتاب که در دست دارید میتوانید بجای دریافت وجه نقد از این دستگاه و اون دستگاه
درزهای لپتاپتان را تمیز کنید؟!!؟
نــــــــــــــــــــه خدائیش میدونستید؟؟؟؟

 

میدونید جمله ی
اوکی … بازم دست درد نکنه
به چه معنیه؟؟
همون مودبانه ی
خاک تو سرت … بازم به هیچ دردی نخوردیه

 

توی قرن ۲۱ اسکل به کسی‌ گفته میشه که قلبی پاک و بی گناه و مهربون داره،آدم فروش و نا رفیق نیست و از پشت خنجر نمیزنه

دانشجوی عزیز،
وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم، چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !
دوستدار تو،
استاد

 

راستی
یکی از دغدغه های دوران کودکی من این بود که “نخ” وسط نبات چی کار می کنه آخه؟

 

 

یه مَثَل ایرانی هست که میگه
عمر دست خداست، پراید وسیله است

 

هموجور که نمره دلیل بر هوش نیست… سن هم دلیل بر فهم و شعور نیست

 

یه مثل کامپیوتری هست که میگه 
حال ما اینــقــدرا هـم خوب نیست ، فـتـوشـاپــه

 

کاربردهای مختلف ” مُردن ” در فرهنگ ما 
برو بمیر : برو گمشو 
بمیرم برایت : خیلی دلم برایت می سوزد
می میرم برایت : عاشقتم 
می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟
… 
مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟
نمردیم و … : بالاخره اتفاق افتاد 
مردیم تا … : صبرمان تمام شد 
مرده : بی حال 
مردنی : نحیف و لاغر 
مردم : خسته شدم
من بمیرم ؟ : راست می گی؟

 

کلاهک هسته اى ، نابودی ۲۰۱۲، زلزله ،سیل 

هیچکدام به اندازه ۳ عدد میس کال مامانت ، ترسناک نیست 

 

ما از اون پیرمرد، پیرزنای بی آزاری میشیم که حوصله ی کسی رو سر نمیبریم 

یه لپ تاپ بهمون بدن همه چی حله

 

یه نصیحت
زمانی که گوشی را روی حالت بلندگو قرار می‌دهید حتما به شخصی که آن‌طرف خط هست اطلاع دهید
بعضی مواقع خیلی گند کاریها اتفاق می افته وقتی شخص دیگه ای هم کنار شما باشه

 

والــدیــــن گـرامـــی‌ 

اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده 
اون اس ام اس از دوست پسرشه 
قلم پاشو میتونید خورد کنید

 

بعضی‌ آهنگ‌ها هستن که گوش میدی میگی‌

من کی‌ زندگیمو واسه این تعریف کردم که این از روش آهنگ ساخته؟؟

 

فقط یه ایرانی میتونه بعد از شنیدن صدای پیغامگیرِ تلفن بگه “عِـه رفت رو پیغامگیرشون” و سریعاً تلفن رو قطع کنه 

 

تا حالا دقت کردین وقتی می خوایم یقه لباس یا روی سینه رو نیگاه کــنیم لب و لوچه آدم کج میشه ! همین الان امتحان اگه کن باورت نمیشه

 

دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست
مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه

 

دوست عزیز، در هنگام دروغ گفتن حداقلِ شعور را برای مخاطب خود متصور شوید 
مچکرم

 

بعضی وقتا شنیدن یه
” 
بگو ببینم چه مرگته ”
از یه رفیق خیلی بیشتر از حرفای کلیشه ای
عزیزم چی شده
بیشتر میچسبه

 

شمام عادت دارین عین من اینقدر یه آهنگی رو گوش کنین تا کهیر بزنین

 

والا ما بچه بودیم همش اون خانوم مجری مهربونه بودا خانوم رضایی!میگفت: شما… مام میگفتیم: ما؟میگفت: بعله شما که نزدیک تلویزیون نشستی، یکم برو عقبتر بشین!مام میرفتیم عقب! بعد میگفت: یکم عقبتر!آقا مام تا نزدیکیهای در ورودی میرفتیم عقب که نکنه لج کنه کارتون نشون نده..!یعنی یه همچین اسکولای دوست داشتنی ای بودیم ما

 

یکی از دوراهی‌های زندگی وقتی‌ است که نمی‌دانید

در شیشه‌ای مقابل‌تان را باید «بکشید» یا «فشار دهید

 

یه پشه مشاهده کردم تو اتاق.رفتم یه دماسنج آوردم نشستم جلوش نشونش دادم

و باهاش منطقی بحث کردم که هنوز سرده هوا.اونم قبول کرد و رفت

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 359
بازدید کل : 60149
تعداد مطالب : 139
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب